Μια αργή μοτοσικλέτα δεν έχει κανένα πλεονέκτημα. Ναι, αν ανεβείτε στη μοτοσικλέτα σας, είναι για να φάτε τις στροφές, να επιταχύνετε και να χαθείτε στον αέρα. Είναι για να αισθάνεστε ελεύθεροι και να παίρνετε γρήγορα τις στροφές. Μερικές φορές η επιτάχυνση σταματάει ή είναι πιο αργή. Σε αυτή την περίπτωση, εμπλέκουμε καλύτερη επιτάχυνση με ένα γρήγορο τράβηγμα της χειρολαβής.
Εξοικονόμηση χρόνου στην επιτάχυνση με ένα γρήγορο τράβηγμα
Μια Χειρολαβή με γρήγορο τράβηγμα θα σας εξοικονομήσει χρόνο κατά την επιτάχυνση. Πράγματι, με μια κανονική λαβή, πρέπει να στρίψετε για πολύ ώρα μέχρι να γκαζώσετε ορθάνοιχτα. Με μια λαβή γρήγορης έλξης, χρειάζεται πολύ λιγότερος χρόνος. Αυτό σημαίνει ότι με λιγότερη περιστροφή του καρπού, η μοτοσυκλέτα σας θα επιταχύνει πιο γρήγορα.
Για να πηγαίνετε πιο γρήγορα, ειδικά όταν οδηγείτε μοτοσυκλέτες πίστας ή motocross, είναι καλύτερο να ξεφορτωθείτε το στάνταρ γκάζι. Το γκάζι γρήγορης έλξης θα σας επιτρέψει να εκμεταλλευτείτε την απόδοση του κινητήρα σας πολύ πιο γρήγορα. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να δοσολογείτε το γκάζι πιο προσεκτικά, επειδή η μοτοσικλέτα θα είναι πολύ πιο ζωηρή. Δεν είναι ο εξοπλισμός που τοποθετείτε στη μοτοσικλέτα σας όταν κάνετε βόλτες μόνο στην πόλη!
Ένας άνετος τρόπος χρήσης της μοτοσικλέτας σας
Το κανονικό τράβηγμα ενός καλώδιο γκαζιού περιλαμβάνει τρεις στροφές. Πρέπει να γυρίσετε γύρω από τον άξονα του τιμονιού, ο οποίος περιλαμβάνει το γκάζι. Ο δακτύλιος μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο ευαίσθητος, ανάλογα με τη μάρκα και το μοντέλο. Μερικές φορές οι ποδηλάτες αυξάνουν αυτόν τον δακτύλιο, ώστε ο άξονας περιστροφής να είναι πιο επιβλητικός. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο το κράτημα και θα μπορείτε να πηγαίνετε πιο γρήγορα.
Ένα συμβατικό γκάζι λειτουργεί ως εξής. Οι αρθρώσεις του κινητήρα συνδέονται με ένα καλώδιο. Όταν αυτό αφυπνίζεται, η μηχανική περιστρέφεται γρηγορότερα. Ένα γκάζι γρήγορου τραβήγματος δεν απαιτεί αυτή τη στροφή του χεριού για να λειτουργήσει η τουρμπίνα. Είναι σαν όλα να είναι πιο αυτοματοποιημένα, γεγονός που προσδίδει πραγματική ευκολία στη χρήση.
Γρήγορη ρύθμιση
Με ένα σύστημα ταχείας έλξης , η ρύθμιση της μηχανικής γίνεται πιο γρήγορα. Στην πραγματικότητα, ο κινητήρας δεν χρειάζεται να τραβηχτεί με τη βία. Ανταποκρίνεται άμεσα στην κλήση μόλις ζητηθεί η χειρολαβή.
Κατά την αγορά, θα πρέπει να γνωρίζετε ποια αναφορά λαβής είναι κατάλληλη για τη μοτοσικλέτα σας. Θα είναι διαφορετική ανάλογα με τη μάρκα: Peugeot, Yamaha, Mbk , κ.λπ. Το μοντέλο αποτελεί επίσης κριτήριο επιλογής, όπως και η ποιότητα. Μια συμβουλή: παραγγείλτε online για γρήγορη αποστολή.
Εγκατάσταση ενός ταχυκίνητου γκαζιού σε μια χειρολαβή
Είναι εύκολο να αλλάξετε το αρχικό σας γκάζι. Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα γρήγορο τράβηγμα ακόμη και στο σπίτι σας. Ο στόχος είναι να αντικαταστήσετε την αρχική λαβή γκαζιού με μια νέα λαβή quick-draw. Θα πρέπει:
- να ξεκολλήσετε τη λαστιχένια λαβή: ξεκολλήστε την από τη λαβή γκαζιού θερμαίνοντας ελαφρά την κόλλα-
- αφαιρέστε τον διακόπτη του γκαζιού: ξεβιδώστε τη βίδα του καλωδίου και αφαιρέστε τον. Στη συνέχεια, αφαιρέστε το commodo και τραβήξτε τη λαβή του γκαζιού.
- Κόλληση: βάλτε λίγη κόλλα νεοπρενίου για να συνδέσετε τη λαστιχένια λαβή και τη σκληρή πλαστική μετά.
Η εγκατάσταση της λαβής τελειώνει εδώ. Οι πρόσθετες ρυθμίσεις θα εξασφαλίσουν τη χρήση. Με ένα κιτ έλξης, θα πρέπει να έχετε όλο το απαραίτητο υλικό και λεπτομέρειες για κάθε βήμα. Ίσως χρειαστεί να αγοράσετε και ένα καλώδιο γκαζιού σε περίπτωση που δεν κάνετε σωστή αντικατάσταση.
Οι τελικές ρυθμίσεις
Κατ’ αρχάς, αν η κόλλα δεν λειτουργεί, μπορείτε να τα στερεώσετε με ένα σύρμα. Τυλίξτε το έτσι ώστε να μην κινείται το γκάζι. Στη συνέχεια έρχεται η ρύθμιση του προστατευτικού . Πρέπει να είναι μόλις μερικά χιλιοστά για να εξασφαλιστεί η απόκριση κατά την επιτάχυνση. Ξεβιδώστε τα δύο παξιμάδια στο περίβλημα και γυρίστε το δεύτερο για να ρυθμίσετε την ένταση.
Μερικές δοκιμές για το τέλος . Αυτό είναι υποχρεωτικό, καθώς διακυβεύεται η χρήση του τιμονιού και η ασφάλειά σας. Γυρίστε λοιπόν το τιμόνι αρκετές φορές για να ελέγξετε την τάση και την επιτάχυνση. Μπορεί να λειτουργήσει από μόνο του αν η συναρμολόγηση δεν είναι σωστή. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να περιμένετε 24 ώρες μετά την τοποθέτηση για να μπορέσετε να οδηγήσετε ξανά το ποδήλατό σας.
Θα νιώσετε τη διαφορά όταν επιταχύνετε για πρώτη φορά!