Πιστοποιημένα με τη σωτηρία της μάρκας, εδώ είναι τα πιο σημαντικά Monster που κυκλοφόρησε ποτέ η Ducati.
Το Monster ήταν και παραμένει μια πρωτοφανής επιτυχία για τη Ducati – κρατώντας τη μάρκα από την Μπολόνια όρθια σε κρίσιμα οικονομικά χρόνια, ελαχιστοποιώντας τα πλήγματα που δέχτηκε από τη βιομηχανία και τον ανταγωνισμό και δίνοντας στη Ducati μια ισχυρή σύνδεση της μάρκας με τη λέξη Monster. Είναι αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Ducati, ενώ είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλές και γνωστό σε όλο τον κόσμο. Γνωστή ως “ Il Mostro ” από τους Ducatisti, η μοτοσυκλέτα είδε το φως της δημοσιότητας το 1993 και σχεδιάστηκε από τον Miguel Angel Galluzzi, ίσως το πιο επιτυχημένο και αξιομνημόνευτο σχέδιό του. Το Monster χαρακτηρίστηκε ως “Όλα όσα χρειάζεσαι: μια σέλα, ένα ρεζερβουάρ, έναν κινητήρα, δύο τροχούς και τιμόνι ,” από τον ίδιο τον Μιχαήλ, αναφερόμενος στη μινιμαλιστική σχεδιαστική φιλοσοφία της μοτοσικλέτας. Ακολουθούν δέκα Monsters μέσα από τη χρονολογία και την ιστορία του Monster που πιστεύουμε ότι είναι περισσότερα από το άθροισμα των μερών τους.
Νο.10 – Ducati Monster 821
Η 821 που παρουσιάστηκε ως νέο μέλος της σειράς Ducati Monster το 2015, δανείστηκε τον κινητήρα της από το Hypermotard αλλά και από την τότε Hyperstrada 821. Ως αποτέλεσμα, ο υγρόψυκτος L-twin των 821 κ.εκ. απέδιδε 107 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 86 Nm ροπής. Εισήγαγε επίσης το Ducati Safety Pack στη σειρά Monster, προσθέτοντας μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη και χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως το ABS και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Αυτή η έκδοση ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς βρήκε αγοραστές σε μια πιο διαφορετική ηλικιακή ομάδα, χάρη στην προσβασιμότητά της τόσο σε νεότερους όσο και σε μεγαλύτερους αναβάτες.
Νο. 9 – Ducati Monster 1200 R
Αντλώντας τον κινητήρα του από τις σειρές Ducati Diavel και Multistrada, η Monster 1200 R ήταν μια πραγματική δύναμη , πολύ γρήγορη για την κατηγορία της. Η Testastretta των 1198 κυβικών εκατοστών, ένας υγρόψυκτος L-twin, απέδιδε εκπληκτικά 152 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 125 Nm ροπής στις 7.750 σ.α.λ.. Με το πακέτο ασφαλείας Ducati Safety Pack να περιλαμβάνεται, καθώς και με την ανάρτηση Öhlins και τα μεγάλα φρένα, αυτό το Monster έγινε μια από τις ιδανικές γυμνές μοτοσυκλέτες πίστας για να αποκτήσει κανείς και να δοκιμάσει.
Νο.8 Ducati Monster M900
Το αρχικό Monster, σχεδιασμένο από ένα σύνολο εξαρτημάτων 900 Supersport και βασισμένο στη σειρά 851/888 με πλαίσιο πλέγματος, γέννησε μία από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες στην ιστορία, προορισμένη για δόξα από την πρώτη της εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Κολωνίας το 1992 – Το Monster 900 γεννήθηκε. Ξεκίνησε την παραγωγή την επόμενη χρονιά, αποδείχθηκε πρωτοπόρος στην κατηγορία του, επαναπροσδιορίζοντας την κατηγορία των γυμνών σπορ μοτοσυκλετών. Ο 904cc L-twin κινητήρας της απέδιδε 73 ίππους και 76Nm ροπής. Το Monster τροποποιήθηκε και αναθεωρήθηκε στη συνέχεια με την πάροδο των ετών, αλλά υπήρχε κάτι μοναδικό στο πρωτότυπο που καμία από τις επόμενες εκδόσεις δεν κατάφερε να μιμηθεί- ήταν οι δικές τους ερμηνείες.
Νο.7 Ducati Monster M600
Πιο προσιτή εναλλακτική του Monster 900 εκείνη την εποχή, το M600 λανσαρίστηκε ως μια πιο υπάκουη έκδοση του πανίσχυρου 900, παράλληλα με το Monster 400 που απευθυνόταν σε αρχάριους μοτοσικλετιστές σε χώρες που επέβαλαν περιορισμούς στην κατηγορία μαθητευόμενων για τις μοτοσικλέτες υψηλού επιπέδου. Ο κινητήρας της απέδιδε 53 ίππους και 48Nm ροπής, δίνοντας στους αναβάτες αρκετή ισχύ για σπορ οδήγηση και τη δυνατότητα να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις και με υψηλότερες ταχύτητες.
6 – Ducati Monster SP
Το Ducati Monster SP 2023 βασίζεται στα προηγούμενα μοντέλα “SP“, επωφελούμενο από αρκετές βελτιώσεις στις επιδόσεις σε σχέση με το απλό Monster. Έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις της πίστας, οι οποίοι είναι σίγουρο ότι θα εκτιμήσουν τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό που προσφέρει αυτή η μοτοσυκλέτα, ενώ παράλληλα επιθυμούν μια γυμνή ιταλική μοτοσυκλέτα κατάλληλη για την πόλη και για άλλες περιστάσεις. Ο κινητήρας είναι ισχυρός, με 111 ίππους και 94 Nm ροπής που μεταδίδονται στο πίσω ελαστικό. Το μπροστινό πλαίσιο πλέγματος των προηγούμενων ετών έχει αντικατασταθεί από ένα πλαίσιο διατομής αλουμινίου εμπνευσμένο από το Panigale, ενώ η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και, συνολικά, 2 κιλά ελαφρύτερη από τη βασική μοτοσυκλέτα.
5 – Ducati Monster 1100 EVO Diesel
Το Ducati Monster Diesel είναι το αποτέλεσμα μιας ειδικής συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων styling της Ducati και της Diesel. Τεχνικά πανομοιότυπο με το κανονικό μοντέλο 1100- αλλά λανσαρίστηκε περισσότερο ως άσκηση styling και branding – μια μοναδική ματ βαφή σε πράσινο χρώμα “Diesel” συνοδευόμενη από μαυρισμένα μέρη χρησιμοποιήθηκε για να επαναπροσδιορίσει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Το ατσάλινο πλαίσιο trellis, το ψαλίδι, το μπροστινό προστατευτικό, το μπροστινό πιρούνι και διάφορα άλλα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας τελειώθηκαν όλα σε μαύρο χρώμα. Για μια πρόσθετη πινελιά χρώματος, το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ και η δαγκάνα του μπροστινού φρένου επιστρώθηκαν σε έντονο κίτρινο χρώμα. Ο αερόψυκτος τετράχρονος V-twin κινητήρας των 1.078 κ.εκ. με ψεκασμό καυσίμου που κινεί την Ducati Monster 1100 EVO Diesel του 2013 αποδίδει 100 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 103 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.
4 – Ducati Monster 796 Rossi MotoGP Replica
Αυτή η έκδοση του Monster σίγουρα τράβηξε τα βλέμματα με το φανταχτερό αγωνιστικό του χρώμα, με ένα τεράστιο “46” στο ρεζερβουάρ, αναμφισβήτητα μια μοτοσικλέτα που συνδέεται με τον Valentino Rossi. Υπήρχε επίσης μια έκδοση Nikki Hayden 796, με το δικό της χρώμα. Θα τις βάζαμε αντιμέτωπες μεταξύ τους σε αυτή τη λίστα, καθώς και οι δύο φαίνονται εξίσου εντυπωσιακές. Αυτή η 796 διέθετε επίσης ελαφριές ζάντες αλουμινίου, ψαλίδι με μονό βραχίονα και έναν αερόψυκτο V-twin κινητήρα 803 κ.εκ. που απέδιδε 87 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 79 Nm ροπής στις 6.260 σ.α.λ.
3- Ducati Monster S4RS Tricolore
Αυτή η ξεχωριστή και κομψή βαφή στα χρώματα της ιταλικής σημαίας στο ρεζερβουάρ και τα πίσω καλύμματα, σε συνδυασμό με το ματ χρυσό πλαίσιο και τα πιρούνια, καθιστά αυτό το Monster S4RS ένα εντυπωσιακό και κομψό μοντέλο, καθώς και ένα μοντέλο με υψηλές επιδόσεις. Η S4RS ήταν μια πολύ πιο ισχυρή παραλλαγή από την S2R, καθώς τροφοδοτούνταν από την Testastretta της superbike 999, έναν υγρόψυκτο V-twin που αποδίδει 130 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ.. Σίγουρα μια από τις πιο συναρπαστικές και περιζήτητες ερμηνείες του Monster.
2- Ducati Monster 400
Το Monster 400 ήταν η εναλλακτική λύση του Monster 600 με μικρότερο κινητήρα, με το ίδιο αμάξωμα και μηχανικά μέρη με το 600, αλλά με κινητήρα με μικρότερη διαδρομή και μικρότερη διάμετρο εμβόλων, άρα με κυβισμό 400 κ.εκ. Μια από τις μικρότερες V-twin μοτοσικλέτες που παρήχθησαν εκείνη την εποχή, το Monster 400 κατάφερε να προκαλέσει τον ενθουσιασμό των φίλων της μοτοσικλέτας όταν παρουσιάστηκε. Τα επίπεδα ισχύος ήταν αξιοπρεπή με 44 ίππους και 33 Nm ροπής. Το 400 επιταχυνόταν δυνατά στα 100 και ακουγόταν ωραία με αυτό τον τρόπο. Έφτανε μια σταθερή τελική ταχύτητα 100 ΜΗΡ, η οποία ήταν αποδεκτή για έναν κινητήρα μικρότερου κυβισμού.
1-Ducati Monster 620ie Matrix Edition
Η μοτοσικλέτα αυτή κινούνταν από έναν αερόψυκτο V-twin 618 κ.εκ. που απέδιδε 60 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 53 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ.. Η διαφορά μεταξύ της έκδοσης Matrix και μιας κανονικής 620ie περιοριζόταν μόνο στο χρώμα και τα αισθητικά επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθεί να είναι μια ωραία μοτοσυκλέτα και είναι μια λιγότερο γνωστή έκδοση που πιστεύαμε ότι θα έπρεπε να γνωρίζουν περισσότεροι άνθρωποι.